Alla inlägg under februari 2010

XD

Av Denise Sundvall - 24 februari 2010 09:48

Sitter här i skolan och lyssnar på Tänk Alla Gånger med Fonky Fresh. Älskar den låten!! Dt ringer in om typ en minut, så måste da. Bye!! http://www.youtube.com/watch?v=zuYN0q_BArg

Av Denise Sundvall - 10 februari 2010 18:13

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge! Men har haft ganska mycket att göra på senaste tiden, med att ta igen i skolan och så. Och dessutom har jag börjat skriva en berättelse... Ni hittar den på www.thestoryboutalexandkim.blogg.se. Det är en berättelse om en kille som heter Kim som flyttar från New York till en liten håla In The Middle Of Nowhere, där Alex bor. De blir störtkära. Resten får ni läsa på sidan  Haha, men ska dra nu, har lite läxor attt göra, ska dessutom skörda och så på FarmVille. Herrå!!

Av Denise Sundvall - 2 februari 2010 23:04

   Onsdagen den 28:de januari 2009 var en kväll fylld av sorg och elände för Kiruna kommuns befolkning. Lomboloskolan brann ner, en kille, Simon Stridsman, blev mördad och en tragisk bilolycka inträffade. Nu, lite mer än ett år efteråt, tisdagen den 2:a februari 2010, inträffar en brand i Svappavaara. Ett tvåvåningshus på Olof Tålcks väg brinner för fullt, och räddningstjänsten har gett upp hoppet om att kunna släcka. Det enda de gör nu är att hålla branden under kontroll. Men huset, som inte går att rädda, kommer få brinna ner till grunden. Huset var ett av de äldsta i byn. Från mitt fönster kan jag se lågorna från huset. Jag ringde till NSD och informerade de om branden, så artikeln finns ute på www.nsd.se

Av Denise Sundvall - 1 februari 2010 18:36

Är det nån mer än jag som blivit kär i The Baseballs?

http://video.my-artist.net/services/player/bcpid27186120001?bctid=37059322001

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards