Alla inlägg under mars 2010

Av Denise Sundvall - 31 mars 2010 19:32

Sitter å väntar på att maten ska bli klar, så jag hinner nog släga in ett inlägg. Jo, som sagt (elr? :o) så fick vi påsklov idag. Fett chill jaoh xDVäntar på att nån kan vara social. Nån som vill messa? ^^ Mina gratis sms tar slut om typ... 2 dagar. Och jag har över 1000 mess kvar 0.o Jaja, orkar inte skriva nå mer, ska snoka runt lite. See ya^^

 

Btw, läste för ett tag sen att Ida och Jonas hade köpt en ny bil. (Y) ;P

^^

Av Denise Sundvall - 31 mars 2010 10:33

Kuul!!!

Sista dagen innan påsklovet. *längta* ^^

Snart kmr nog porträttet på Kanon som min kompis bror har ritat (Y) Har inte tid att sitta nå mkt längre, sitter i skolan...

Herrå!!

^^

Av Denise Sundvall - 19 mars 2010 21:31

Sitter här och snokar lite på mina vänners bloggar,... Chattar med kompisar och så... Dt e kul att vara hemma igen^^

Av Denise Sundvall - 10 mars 2010 15:06

Jag glömde nog att säga igår att jag köpt en ny sminkborste...


Jaja, jag, Sandra ch Ida sitter här och Ida fixar Sandras hår. Idag igen     Men det blir bättre än förra gången   Imrgon åker jag hem... De här dagarna har gått alldeles för fort    Men det blir kul att komma hem igen, både Catta och Emilia saknar mig. Saknar er också, mina vänner! Ska sluta nu, har bättre saker för mig. Herrå!

Av Denise Sundvall - 9 mars 2010 23:56

Nu skulle jag tro att mitt och Melinas bråk är över.. Men vi är inte vänner för det. Jag börjar fundera på att dra mig mot sängen... Fast vet inte om man är så trött    Idag har jag köpt ännu mer prylar... Nagelfilar, puderpuff, slips, godis till mig, godis till katten, blå ögonskugga....


Haham dt var lite kul. Hag och Ida var en sväng och kollade på skor. Så hittade hon ett par skitsnygga skor- i storlek 35. Hon provade dom, och sa typ: Dom är jättesköna!! Så frågade hon mig: Ska du prova dom? Eehh... Jag har storlek 39- 40 i skor   


Idag så var Sandra hit på eftermiddagen, så vi hade en typ "tjejdag". Ida fixade Sandras hår, och sminkade mig och fixade mitt hår. Det blev skitbra! ^^ Kanske slänger upp nån bild på't nån gång.


Jag skrev inte vad jag köpte igår mer än mössan va? Då gör jag det nu    Det var inte så mkt, men ändå... Det var ju mössan, sen köpte jag ett mobilsmycke med en liten nalle, en typ markeringspenna och en Ben 'n Jerry's glass med typ jordnötssmör och grejs... Jättegod, men har glömt vad den heter    Jaja... Sna dra mig tbx nu, bara tråkmånsar inne överallt... God natt!!

Av Denise Sundvall - 9 mars 2010 22:23

Shit vad skönt! Jag och Möllerström är vänner igen. Känns grymt bra. För han är nog den bästa poolishen jag har förutom Emmalie och Kim. Love u all!! <33 Ja, det redde upp sig... Det både började och slutade p.g.a mig tror jag...    Jaja, the most important thing är att vi är vänner igen   Sen är jag fortfarande ovän med Melina, så ska bråka lite md henne på MSN. See ya!!

^^

Av Denise Sundvall - 8 mars 2010 22:52

Sitter här hos systah i Arvids, har haft en najjsig dag. Köpt en ny mössa... Gissa vad dt står på den? Jo, "Bad hair day"... hehe xD Håller dessutom på att bli sams med Bolmhall^^ Sen har man gjort lite mindre trevliga saker oxå... T. ex. bråkat med Möllerström... Jaja, hoppas dt löser sig. Orkar inte tänka på dt nu xD Ja, vi hörs. Nu ids jag inte skriva nå mer. See ya!!

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards