Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

It's over...

Av Denise Sundvall - 9 mars 2010 23:56

Nu skulle jag tro att mitt och Melinas bråk är över.. Men vi är inte vänner för det. Jag börjar fundera på att dra mig mot sängen... Fast vet inte om man är så trött    Idag har jag köpt ännu mer prylar... Nagelfilar, puderpuff, slips, godis till mig, godis till katten, blå ögonskugga....


Haham dt var lite kul. Hag och Ida var en sväng och kollade på skor. Så hittade hon ett par skitsnygga skor- i storlek 35. Hon provade dom, och sa typ: Dom är jättesköna!! Så frågade hon mig: Ska du prova dom? Eehh... Jag har storlek 39- 40 i skor   


Idag så var Sandra hit på eftermiddagen, så vi hade en typ "tjejdag". Ida fixade Sandras hår, och sminkade mig och fixade mitt hår. Det blev skitbra! ^^ Kanske slänger upp nån bild på't nån gång.


Jag skrev inte vad jag köpte igår mer än mössan va? Då gör jag det nu    Det var inte så mkt, men ändå... Det var ju mössan, sen köpte jag ett mobilsmycke med en liten nalle, en typ markeringspenna och en Ben 'n Jerry's glass med typ jordnötssmör och grejs... Jättegod, men har glömt vad den heter    Jaja... Sna dra mig tbx nu, bara tråkmånsar inne överallt... God natt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Sundvall - 5 augusti 2010 18:41

Ja, nu tänkte jag bara säga hej då, för jag har gått över till blogg.se nu. Där bloggar jag i och för sig på engelska, men ni får gärna föja mig ändå    Så, vi ses och hörs!!   www.dreaminginslomo.blogg.se ...

xO

Av Denise Sundvall - 10 juni 2010 13:48

Förlåtförattjaginteuppdaterar! Jag är mer inne på Twitter som sagt, så dt är lika att ni kollar mer där... Imrgn är dt skolavslutning!!    ...

Av Denise Sundvall - 3 juni 2010 15:27

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Har haft annat för mig bara    Vi tränar Hey Soul Sister på musiken, och det är ett ställe jag har skitsvårt att lära mig. Det är dt här:   The way you can cut a rug, watching you's the only drug ...

Av Denise Sundvall - 31 maj 2010 20:13

Förlåt! Jag har ju som inte uppdaterat på hela helgen, men jag har varit på resa med kyrkans till Pite. Vi hade askul   Iaf, jag räknade lite... Dt är mindre än 2 veckor till skolavslutningen (: Men måste dra nu. Ses! ...

:D

Av Denise Sundvall - 27 maj 2010 11:07

Okej, ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men jag har skaffat Twitter. Följ mig där! Jag heterDreamingInSlomo ...

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards