Alla inlägg under maj 2010

Av Denise Sundvall - 31 maj 2010 20:13

Förlåt! Jag har ju som inte uppdaterat på hela helgen, men jag har varit på resa med kyrkans till Pite. Vi hade askul   Iaf, jag räknade lite... Dt är mindre än 2 veckor till skolavslutningen (: Men måste dra nu. Ses!

:D

Av Denise Sundvall - 27 maj 2010 11:07

Okej, ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men jag har skaffat Twitter. Följ mig där! Jag heterDreamingInSlomo

Av Denise Sundvall - 26 maj 2010 12:43

Jah hatar dig Pär (aka Adam) xD Nej, men seriöst, han sitter och tjatar på mig att jag ska uppdatera min blogg, och så kollar han när jag sjunger på Youtube! Hatar honom -.- Skoja bara :D

Av Denise Sundvall - 21 maj 2010 15:43

Hela veckan har dt varit riktigt schtekväder  Har ätit Piggelin och Twister de senaste dagarna. Mums!

 

Idag hade vi brännboll md Marga, tjejerna mot killarna. Fast alla var nt i skolan,  så vi var bara 5 st tjejer mot 7 killan, men tjejerna vann ändå. Först trodde vi att killarna vann, men Marga hade glömt att räkna md en lyra som Eve tog (go girl!), så när hon räknade in den vann vi md 106 elr 108, minn nt riktigt, killarna fick 104. Yay! Men dt viktigaste e nt att vinna, utan att ha kul. Men killarna blev grymt lack   Mjo, iaf, ska snoka lite på lite bloggar och sånt. Vi hörs!

:D

Av Denise Sundvall - 16 maj 2010 22:27

Hemma igen! Ja, vi skulle ner till Tobias, och dt ska vi oxå, men när han och Marie var här i torsdags stack vi, jag och Daniel. Daniel stack före mig, och Tobias bara stog och kollade på när han sprang iväg. Och han säger att han vill ha ner oss? Vf engagerar han sig inte isf? Iaf, vi kmr nog bli nertvingade av polisen elr nåt. Men kmr Tobias ensam så kmr allt bara hända igen.

 

Har feber, lagom kul, men dt är inte så farligt som turen är  Om vi nu åker ner så hoppas jag på att kunna träffa en kompis från Norrtälje. Fast då ses vi ofc inne i city   Mja, kanske ska dra mig mot sängen nu   Bye!

Av Denise Sundvall - 12 maj 2010 23:08

Blir nog inte så mkt sömn inatt... Imrgn kmr Tobias   Vill inte åka ner dit... Hlr på och packar. Inte kul    Norpan ligger och spinner i min famn. Kmr sakna henne   

 

Älskar er mina söwtaste kompisar<3 Och spec en, du vet vem du är  En person har också betytt så jävla mkt för mig, h*n har gett mig ett nytt liv. Kram på dig<3

Av Denise Sundvall - 11 maj 2010 21:43

Suck. Idag var min sista skoldag här i Vgi. Kan fan inte fatta dt. Dt är ju helt stört! Vi måste ju börja packa och så, men jag har inte så stor lust md dt   Snackade lite md Amanda efter skolan, och hon sa gång på gång att "Du får inte flytta!" Jag vill inte flytta. Men dt förstår inte Tobias. Han skiter i dt.

 

Tack alla mina underbara vänner, och ni som inte säger vilka ni är, för att ni stöttar mig i dt här! Älskar er, glömmer er aldrig! Love u babes <3

Av Denise Sundvall - 10 maj 2010 21:44

Om knappt 3 dygn kmr Tobias och hämtar oss    Känns skit. Berättade dt för Felicia idag, hon kramade mig och sa "Du får inte flytta!". Kram på dig :) <3  Kmr sakna allihop här uppe, spec mina babes ;) Och ofc kmr jag att sakna söwta lilla Norpan <3 Hos Tobias kan vi ju inte ha katt, det finns allergiker    Hoff, vill inte flytta!

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards