Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Afasi och Filthy

Av Denise Sundvall - 6 maj 2010 15:33

Livet är halvdant, som 3 sjättedelar och seg som en wet sjua

På 33 varv det räcker mer än allt

Tydligen gör ont som barnafödande för det här är åtminstånde lokalbedövande

Och låt dig nu inte ruttna i tresmälik utan tryck på play och låt
din kropp

Guppa i livsglädje du håller ditt tal och snubblar på rösten
Och slinter och det somrigaste du kan tänka dig är höst eller vinter
Du ska ta dig från Sverige till Mecka till fots när du är halvvägs säckar ihop törstig vid ett läckande ok och drycken du bär på är din
Förskräcklige brors som bär fram och dödar dig

Med kärlek men vätskan är tom så vad gör du?

Du skjuter dig och avlider eller sitter
och väntar på skjuts hem och njuter av livet

Hör ljudet av bilen som aldrig anländer

Drömmer dig till sandstränder och vässar dina framtänder samt Tänker igenom ditt samvete stoppar armen i munnen och biter ihop Vid handleden river ett tygstycke och
lindar trasan runt venen börjar skratta

Bilen kommer och du är glad att du lever

När du är som alla andra vet
Sliten, stel och slö
Och ligger dränkt med samma gamla smet
Lägg dig ner och dö
Har du just nu skrivit ditt avskedsbrev
Och allt upp och ner
Och livet känns precis som en gatusten
Res dig upp och lev

Hur funkar egentligen din livssituation när ingenting du gör idag
blir riktigt kanon

Allt är bittert och nog är det väl din figur och din kropp som du Använt när du käkat dig immun mot Stilnoct

Du är sur och vill bort från alla livslyckliga kändisar

Men nacken är för stark från alla misslyckade hängningar och nu när allt är tryggt med Solo Valium och Stedolin har tagit slut

I ditt badrumskåp är det bara att ge upp och som en riktigt lycklig man har du kraften att
Förvandla en pyttipanna till en kycklingsallad

För att du inte rosenrasande står

Utan sitter skrattande åt obetalade lån

Snart har du glömt allt om musklerna på din konstig upptränade boxarnacke tvinar bort i ditt liv för gott

Din avsaknad av seratodin fylldes ut och ingen kommer magpumpa dig och ditt lyckorus

Allting får ett lyckligt slut och livet är underbart du skiter i underligt hat
Och är fri som en undulat

Tappar alla dina laster över kanten är nu
En skottkärra och sorgen lämnar dig aldrig koppärrad

Du blir blåttmärkt av tiden med ett brustet hjärta det är därför Livet kan underlätta i stundens hetta har du fråger kan du leta svaren
I etern men det skiter du i du är enbart glad att du lever

När du är som alla andra vet
Sliten, stel och slö
Och ligger dränkt med samma gamla smet
Lägg dig ner och dö
Har du just nu skrivit ditt avskedsbrev
Och allt upp och ner
Och livet känns precis som en gatusten
Res dig upp och lev...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Sundvall - 5 augusti 2010 18:41

Ja, nu tänkte jag bara säga hej då, för jag har gått över till blogg.se nu. Där bloggar jag i och för sig på engelska, men ni får gärna föja mig ändå    Så, vi ses och hörs!!   www.dreaminginslomo.blogg.se ...

xO

Av Denise Sundvall - 10 juni 2010 13:48

Förlåtförattjaginteuppdaterar! Jag är mer inne på Twitter som sagt, så dt är lika att ni kollar mer där... Imrgn är dt skolavslutning!!    ...

Av Denise Sundvall - 3 juni 2010 15:27

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Har haft annat för mig bara    Vi tränar Hey Soul Sister på musiken, och det är ett ställe jag har skitsvårt att lära mig. Det är dt här:   The way you can cut a rug, watching you's the only drug ...

Av Denise Sundvall - 31 maj 2010 20:13

Förlåt! Jag har ju som inte uppdaterat på hela helgen, men jag har varit på resa med kyrkans till Pite. Vi hade askul   Iaf, jag räknade lite... Dt är mindre än 2 veckor till skolavslutningen (: Men måste dra nu. Ses! ...

:D

Av Denise Sundvall - 27 maj 2010 11:07

Okej, ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men jag har skaffat Twitter. Följ mig där! Jag heterDreamingInSlomo ...

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards