Alla inlägg den 25 december 2009

Av Denise Sundvall - 25 december 2009 11:11

Jaha, så har man fixat sig en blogg då.... Tänkte att dt kan vara kul, speciellt för min låtsassyrra i Arvidsjaur, att veta vad jag sysslar med på dagarna Å mina kompisar kanske slutar tjata på mig nu   Nej, inget ont om er<33 Jaja, dt var ju som jul igår, så kanske ska nämna vad jag fick...

 

Tokio Hotels senaste skiva Humanoid<33

Green Days senaste skiva 21st Century Breakdown<33

Grå tunika md en leopard på (tack Cilla<3)

Svart kjol (tack Thew<33)

Svart och lila gympapåse från Puma

Grå och rosa resväska

Strumpor

Svarta armvärmare med röda spindelnät på från shock.se (tack faster<33)

Lilarosa lösögonfransar från shock.se (tack faster<33)

Neongrön ögonskugga från shock.se (tack faster<33)

Neongul ögonskugga från shock.se (tack faster<33)

Godis!! (tack gammelmoster<33)

Converse-väska<33

Böcker (Batman, High School Musical, "Gift!", sa katten) (tack Thew<33)

Skrivblock

Tidskriftssamlare

Bok om att göra smycken

Avbitare (till att göra smycken)

5000 gratis sms när mamma laddade 200 spänn på mitt kontantkort (tack mamma<33)

Förvaringsboxar

Nalle (tack Dane<33)

 

Vare nåt mer? Hmh.... tror inte det iaf  Btw, fasters kille Mikael var också med och gav grejerna från henne. Tack<33

När vi kmr ner till farmor och farfar igen så blir dt mer julklappar (yippee!!) och jag hoppas att jag får mer kläder och smink Btw, kolla den här låten Escape To The Stars- Cinema Bizarre. Me luvv<33 Jaja, ska väl inte skriva nå mer, dt blir väl tråkigt att läsa då  Kram på er!!

Love u<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards