Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Gäsp!!

Av Denise Sundvall - 1 januari 2010 13:43

Hade skitkul inatt. Vi åt fin middag. Såhär såg "menyn" ut:

Förrätt: Hummersallad

Varmrätt: Fläskfilé, hasselbackspotatis, sås och grönsaker

Efterrätt: Min typ äppelkaka med vaniljvisp och hallon.

Efter vi hade ätit spelade vi Daniels spel Goggle Eyes som han fick i julklapp. Skitroligt   Jaja, ska dampa loss lite på bdb nu... Laddar kanske upp lite bilder där senare... Bye!!

Love u<3

Juste, kanske ska träffa morbror senare idag... Hoppas hoppas...

 

 
 
Pisan

Pisan

1 januari 2010 14:24

Verkar som ni haft en toppenafton! God fortsättning på dig med lilla gumman!! KRAM! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Placebohoe

Placebohoe

1 januari 2010 14:35

Tack :) haft ett bra nyår? :)

http://placebohoe.blogg.se

 
britt-mari

britt-mari

1 januari 2010 22:23

Hej Denise
Fick fatt i dig den här vägen genom Chrisse. Det har ju inte gått så bra via telefon.... Låter som om du haft en trevlig nyårsafton. Själv sooooov jag eftersom jag började jobba kl 6 i morse.
kramis
moster

http://se mig på facebook/britt-mari sundvall

 
Pisan

Pisan

2 januari 2010 09:50

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!!! HURRA! IDAG ÄR DET DENISE FÖDELSEDA! Grattis gumman! Hoppas du får MASSOR av paket! KRAMAR!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Placebohoe

Placebohoe

2 januari 2010 13:47

Grattis :) Fått några bra presenter?

http://placebohoe.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

2 januari 2010 17:07

Grattis på födelsedagen, min älskade prinsessa!
Hoppas dagen blir bra....så bra det nu går!!
Jag älskar dej!!

 
jenn&iacute;föör

jenníföör

10 januari 2010 14:28

kul du asså kan inte vi tyyyp hålla mer kontakt

http://jenniferturgren.blogg.se

 
Ingen bild

någon

22 januari 2010 17:51

HAHA!!!VET,VET,VET... JAG ÅT OKSÅ!!!MEN ----- KUL ÄNDÅ!!!MEN DU!!!EGON, SKULLE FYLLA 5 ÅR NÄSTA DAG. FÖR HAN VAR 4 ÅR.......HAN UNDRADE MYCKET VAD HAN SKULLE FÅ I PRESENT ÅZZÅ VIDARE!!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Sundvall - 5 augusti 2010 18:41

Ja, nu tänkte jag bara säga hej då, för jag har gått över till blogg.se nu. Där bloggar jag i och för sig på engelska, men ni får gärna föja mig ändå    Så, vi ses och hörs!!   www.dreaminginslomo.blogg.se ...

xO

Av Denise Sundvall - 10 juni 2010 13:48

Förlåtförattjaginteuppdaterar! Jag är mer inne på Twitter som sagt, så dt är lika att ni kollar mer där... Imrgn är dt skolavslutning!!    ...

Av Denise Sundvall - 3 juni 2010 15:27

Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera! Har haft annat för mig bara    Vi tränar Hey Soul Sister på musiken, och det är ett ställe jag har skitsvårt att lära mig. Det är dt här:   The way you can cut a rug, watching you's the only drug ...

Av Denise Sundvall - 31 maj 2010 20:13

Förlåt! Jag har ju som inte uppdaterat på hela helgen, men jag har varit på resa med kyrkans till Pite. Vi hade askul   Iaf, jag räknade lite... Dt är mindre än 2 veckor till skolavslutningen (: Men måste dra nu. Ses! ...

:D

Av Denise Sundvall - 27 maj 2010 11:07

Okej, ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men jag har skaffat Twitter. Följ mig där! Jag heterDreamingInSlomo ...

Presentation


Ja, finns väl inte så mkt att skriva om,.. HahaXD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken sida är bäst, Facebook, BDB elr Bloggplatsen?
 Facebook
 BDB
 Bloggplatsen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards